HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.09.01. 23:09 Tulon

# 240

1 - Ismét iskola szezon, előkerült a sok gyerek és ismét tömött az összes tömegközlekedési eszköz. fantasztikus!

2 - Utálom, hogy az élet újra és újra döntéseket kényszerít ki belőlem. Soha sem voltam az a jó döntő típus. Legyen szó akár csak étel választásról vagy ’melyik cipőt vegyem fel?’ kérdés sem egyszerű, de mikor arról van szó, hogy a következő félévben mit, hogyan, és meddig kell csinálni, na az már teljesen kikészít. Miért nincs egy hatalmas nagy terv ami teljes mértékben teljesül is, nem lenne benne hiba, betartható és valós.

3 - Mostanában egyre több a nem értem dolog. Nem, azért nem lettem szőke nő, de kicsit olyan mintha elfelejtettem volna hogyan kell gondolkodni, mintha nem lenne eszem csak kering a gondolat a fejemben.

4 - Utálom azokat az embereket, akik csak mondnak valamit, de nem mindent. Ez az adtam is kicsit, de a többi ne érdekeljen. De hát nem ilyenkor lesz az ember a legkíváncsibb? Vagy ne mondjon inkább semmit, vagy ha már elkezdte fejezze is be!

5 - Ismételten kövérnek érzem magam. Akár hányszor megnézek egy nőt, lányt, mindig vékonyabb nálam. Újra fogyókúra.

6 - és még valami: ribancoké a világ. hogy miért? mert bármit elérnek és akár melyik pasi is ellenkezik, hogy neki nem kell ilyen nő, hát csak bele fut valahogyan, mert ugye ők tapadnak, a pasik meg dugni akarnak

Szólj hozzá!

Címkék: gyerek közlekedés gondolkodás fogyás ember


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr82265755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása