HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.09.12. 00:01 Tulon

Álmok és deja vu

Vannak álmok, amik számomra nagyon életszerűek, mégis tartalmaz olyan helyeket, ahol még nem jártam vagy olyan személyeket, akiket nem ismerek. Nem is hiszem, hogy bármelyik megtörténne velem. Sőt, vannak rémálmaim, amit örök életemre el szeretnék kerülni.

A deja vu, pedig egy olyan dolog, amit nagyon ritkán érzek. A legfurább az benne, hogy nem abban a pillanatban amikor megélem, hanem kicsit -órákkal- később. Mivel elég jó a fotografikus memóriám, így egyből kutatni kezdek az emlékeimben, hogy mikor is találkoztam azzal a személlyel vagy szituációval. Aztán vagy rá jövök vagy nem, de akkor elkönyvelem, mint dupla visszaemlékezés.

Nos, nekem sikerült a kettőt összehoznom. A minap egy olyan helyzetben találtam magam, amivel már egyszer találkoztam és rájöttem, hogy az egyik álmomban. Innentől kezdve nekem nagyon érdekes a dolog. Hisz hogyan álmodhattam meg olyat, ami még nem történt meg velem, de mégis bekövetkezett, pedig soha nem teszek se ellene se érte. Sőt sok esetben nem is emlékszem tisztán mit álmodtam, csak egyes esetekben. Talán eddig is megvalósultak, csak nem tudok róla. És ha valóban megálmodjuk, akkor teljesen determinisztikus az életünk, amiről tudat alatt még tudunk is ?! Tényleg érdekelne, hogy is van ez valójában.

Szólj hozzá!

Címkék: érdekes álom


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr902289597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása