Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.09.12. 23:26 Tulon

szex - képek/hiány

Egyetlen kép miatt már megint a szex hiányom került a középpontba. Nem tehetek róla, de azon a képen két nő volt, akik egymás felett-alatt, egymás mellbimbóját szopogatták. Szép kerek mellek kedvesen hegyesedő bimbókkal és látni, ahogy eljátszadoznak vele, igazán izgató volt. Ennek következtében még pár hasonló képet is megnéztem, aminek az lett az eredménye, hogy már nem csak a bugyim, de a szabadidő nadrágom is nedves lett. Mint mindig most is voltak élvezetesek, érdekesek és persze borzalmasak is. Az előbbit kiélveztem, az utóbbit átlapoztam és a középsőt elmesélem. Az egyik az, amikor a pasi állva úgy dugja a csajt, hogy a csaj lábai az ég felé merednek. Sajnos nem vagyok negyven kilós, hogy akármelyik pasi képes lenne így felkapni. A másik érdekes, amikor a csaj hídban van és úgy szopja le a pasi, miközben ő meg kinyalja. Jól nézet ki. Van még mit tanulnom.

Ezen kívül rájöttem, hogy a  melleimet mellőzőm, sokkal többet lehetne kényeztetni, de valahogy az ágyban háttérbe szorul.

 

Szólj hozzá!

Címkék: szex képek csaj pasi dugni nyalni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr672291785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása