HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.09.19. 23:00 Tulon

Unalmas hétvégék

Miért van az, hogy mindig vasárnap este jut eszembe minden, amit meg kellett volna csinálnom? Nem minthogyha a világot akartam volna megváltani, csak az itthoni dolgokra nem jut időm és a hétvégére tervezek be mindet, amiből persze nem lett semmi. Ismét eltelt egy hétvége, úgy hogy öt percet sem töltöttem kint friss levegőt szívjak. Igen, kicsit be vagyok zárkódva. (tudom ez nem egy szép magyar mondat, de így igaz) Ez idáig elvoltam, de valahogy megint előjött bennem, hogy semmi szocializáció nem zajlik se bennem se körülöttem. Most ismételten feltűnik, hogy hétvége van, nem olvadnak össze a napok és így már elég unalmas a hétvége. Munkanapokon annyira nem tud érdekelni, örülők ha korán tudok lefeküdni, nem kell nekem még egyéb program is, bár egy pasi jól esne, na meg a szex is. Viszont hétfőn mindig felmerül a kérdés ’mit csináltál a hétvégén’ vagy esetleg már pénteken előre kérdezve. Nem szeretem, mert mindenkinek van valami jó válasza, nekem meg semmi. Mert semmi nem történik velem, sőt ... 

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége szombat semmi utálom tervezni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr822308878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása