HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.09.29. 23:20 Tulon

Célok vagy mi?!

Elég régóta jól elvagyok, nem gondoltam a ’minek vagyok’ és a ’semmi értelme az életemnek’ című dolgokon. De ma valahogy ismét feljött belőlem, nem is tudom miért … ja , igen, mert előjöttek a ’mi a célod’ típusú kérdések. Nekem nincs, hisz mi lehetne? Nem fogok, már semmi nagyot véghezvinni, a kis dolgokat meg senki nem veszi észre, ergo nem is értékelik. Csesszék meg! miért nem lehet csak úgy élni, miért kell célokat kitűzni? Lehet nem is tudnám megvalósítani, akkor meg jönne a valódi lesüllyedés, hogy képtelen vagyok egyes dolgokat véghezvinni és kevés vagyok, blablabla ….

Most van az, hogy teszek mindenre, nem kell mindig cél, elvagyok anélkül is! 

Szólj hozzá!

Címkék: élet dolog


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr12333510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása