HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.08.04. 22:31 Tulon

tömegközlekedésen

Nem én vagyok az egyetlen, aki a dugó közepén ragadva egy buszból nézegeti a másik sávokban álló autókat. Néha igazán figyelemre méltó tud lenni egy-egy kocsi és a benne ülök együttese. Sok esetben plusz információkat tartalmaz a tulajdonosról. Például nem mindegy, hogy a hátsó ülésen egy gyerek van, egy kutya, a nagymama, vagy egy playboy. Imádom így elemezgetni másokat, legalább addig sem kell bámulnom a többi utast.

Jah, és a buszon aki nagy táskával mászkál, legyen már szíves és vegye figyelembe, hogy a táska egy emberi helyet elfoglal. És iszonyatos módon tudom utálni, ha lökdösnek vele. Bár mondjuk mostanában akképpen is baromira idegesítenek a közlekedni nem tudó emberek. Lassan én is az a beszólogatós ember leszek, akinek ha nem tetszik valami, azonnal szóvá teszi. Mondjuk soha nem szóltam még senkinek sem, akármennyire is zavar. Csak tűröm az emberi bunkóságot és tudatlanságot. De hát tömegközlekedés, én így szeretlek. 

Szólj hozzá!

Címkék: közlekedés bunkó kultúrált


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr472199559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása