HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.09.15. 22:36 Tulon

# 252

Írtam már sorsról, karmáról, determinisztikus életről. Nem tudom melyik ’létezik’, de remélem van olyan is, ami igazságot tesz.

Igen, lehet hogy gonosz vagyok, ez van. Nem szeretem amikor az akképpen is jó helyzetben lévők jutnak előre. Tudom ez az élet rendje. Ha megnézünk egy személyt, aki mondjuk nem túl értelmes, de jó helyen van vagy jó ismerősükkel rendelkezik, az többre viszi, mint akinek nincs jó környezete, de esze annál több. A kedvencem ez ügyben a modellek, minden irányból kapják, hogy milyen szépek, erre megtelnek önbizalommal, ami kicsit túlcsordul és beképzeltek lesznek, na innentől kezdve már a bunkósággal is jó barátságba kerülnek. Mindenen és mindenkin átgázolnak és megkapják amit akarnak. Persze, hogy ilyenkor szeretek minden rosszat kívánni és nem érdekel, ha gonosznak tartanak emiatt. És szeretném, ha lenne valami igazságosság is. Persze tudom ezt is alapból bebuktam. Ma nagyon utálom az életem és a sikeres embereket is, bárkit aki bármiben jobb, mint én! 

Szólj hozzá!

Címkék: élet utálom


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr202299241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása