Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.09.18. 22:08 Tulon

Reggeli gondolatok

Általában reggel kelt az óra és indulok is, nincs időm lustálkodni. Ma viszont felébredés után még feküdtem az ágyban és ábrándoztam. Természetesen arról, hogy kivel, hol és hogyan tudnék szeretkezni.

Nem tudom mennyire jellemző a nőkre, de én reggelente igen is kívánós vagyok a szexre. (Ezt eddig csak pasiktól hallottam, lehet mert ők általában nyitottabbak erre a témára.) Ha van rá lehetőségem, akkor persze élvezem is a reggeli szexet, azonban ma maradtak a gondolatok. Ami nem is annyira rossz, képzeletben annyi mindent el tudok játszani és remélem lesz lehetőségem majd megvalósítani is. Sebaj, így sem indult rosszul a napom, de képes lennék most az egész napomat dugással tölteni.

Fura, hogy néha mennyire a szex áll a gondolataim központjában, pedig nem is mindig konkrétan az aktus jut az eszembe, csak szépen hozzá fűzök valamit és ide lyukadok ki.

 

Szólj hozzá!

Címkék: szex gondolat gondolkodás dugás


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr162306313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása