Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.07.12. 00:22 Tulon

gruppen

Gruppen. A sok közül egy dolog, amiből kimaradtam, és hogy bánom-e?* 

Egyszerre vonz és taszít. Ki ne élvezné, ha eggyel több kéz simogatja, izgatja vagy eggyel több nyelv nyaldossa … Plusz kényeztetés, és ha még plusz párokat is látok szex közben, akkor az gondolom, még jobban felizgat, hisz azt is szeretem nézni ahogy a puncimba becsusszan a pasi farka, aztán ki és ismét be, tehát ahogy mozog, bennem. És ahogy nem csak bennem van, de előttem is egy, vagy egy cici vagy egy punci, persze hogy szeretném megnyalni és csókolgatni, szopogatni. Ezzel semmi baj valószínűleg élvezném, ha valaha is egynél több emberrel dughatnék. Továbbá nem lenne pasim, mert az azért eléggé frusztrálna, ha előttem dugna meg egy másik nőt. Nem tudom, lehet, hogy ebben maradi a gondolkodásom, de még a tudat is, hogy van valakim, aki egy másik nőt is dug, eléggé kiakasztana és ha még látom is mit művelnek, nem kicsit esne rosszul. És ha normális a másik fél is, akkor pont ugyan így gondolkodna rólam, nem hiszem hogy élvezné a látványt, hogy másik pasi elégít ki. De az is lehet, hogy pont olyan emberek jönnek össze, akikre nem feltétlen vágyok vagy fordítva, számukra nem lennék elég vonzó és csábító. Így lehet, hogy az egész egy kicsit kényszeressé válik valamelyik oldalról. Nem hiszem, hogy bárki számára jó lehet, ha látja más párok mennyire élvezik, ő meg csak magában maszturbálgat a látványra. Persze lehet teljesen másképen mennek a dolgok.

Nem tudom másoknál, hogy szerveződik egy szimpla buliból gruppen party-k. Lehet én vagyok ebben is túl zárt vagy az emberek túl prűdek körülöttem.

* Igen, de megtanultam az elmúlt napokban/hetekben hogy a múlton nem kell rágódni, nem kell sajnálni és tovább kell lépni, talán majd a jövőben normál körülmények között összejön, talán.

Szólj hozzá!

Címkék: szex fasz punci gruppen pasi dugni nyalni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr262145433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása