Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.11.18. 23:01 Tulon

Szex emlék

Valami oknál fogva egy ideje nem jutott eszembe a szex. Kicsit le voltam foglalva és nem volt az igényeimre, vágyaimra időm. Ma viszont a vonaton ülve eszembe jutott a mindenszenteki szex az ex pasimmal, abból is egy jelenet.
Egy laza kis petting után, az ágyban valahogy úgy pakolt el hogy a fejem pont lelógott és a félig meztelen testel feküdtem. Felemelte a teste elé a lábaim lehúzta a nadrágomat a térdemig és félre húzva a bugyimat végignyalta a puncim. Ez már alapból iszonyat jól eset. Aztán simogatta majd még kicsit játszott a nyelvével is vele: Aztán jól megdugott, de a pozitúra miatt szédítő élvezett volt.
így utólag belegondolva is benedvesíti a bugyimat. 

Szólj hozzá!

Címkék: szex nyelv punci bugyi pasi nedves dugni nyalni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr671535526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása