HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.09.08. 23:22 Tulon

magabiztosság

Soha nem tudtam úgy kiállni, hogy teljes mértékben biztos voltam magamban. És bár magamat nem látom ezekben az esetekben mégis tudom, hogy ez külsőleg is látszik. Ez általában észrevehető. Ma láttam egy lányzót, aki nem volt az az igazi szépség, persze csúnya sem volt, csak éppen az utcán simán elmennénk mellette. Pedig sokan körül zsongták. Az ok: a kisugárzása. Egyszerűen annyira magabiztos volt, stabilabb mint egy betonbunker, látszot, hogy mennyire hisz és bízik saját magban. Ez az ami hiányzik belőlem. Csak egyetlen dologban szeretnék legalább biztos lenni, de mindig tartok tőle, hogy tévedek. Azt pedig ngyon nem szeretek, mert kínosan érzem magam, még inkább butának és kevésnek tartom magam. Utálom, hogy nem vagyok tökéletes! 

Szólj hozzá!

Címkék: lány utálom önbizalom


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr512281765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása