HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.09.26. 22:16 Tulon

Új időbeosztás

Mivel a mi napom a szó szerint nem történt semmi, így nem is tudok miről írni. Egyetlen egy dolgon gondolkodtam, hogy hogyan tervezzem meg a teendőimet. Van egy hetem, hogy behozzam a lemaradásom, viszont az elkövetkezendő hétvégéimet szeretnem a munkától mentessé tenni. Ergo, minden kötelezettségemet le kell tudnom hétköznap.

Eddig sem tudtam rendesen beosztani az időmet és mostanság semmit nem tudok megfelelő időintervallumban elkészíteni. Jelenleg semmire semmi időm. Ez egy újabb lépés lesz a nem tudom mi felé, de ezt tényleg jó lenne már rendbehozni.
 

Tudom másnak ez nem olyan nagy probléma, vagy legalább is nem csinál belőle azt. Előbb utóbb csak túl teszem magamat rajta én is. :)

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége időbeosztás


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr32325523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása