HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.09.10. 22:46 Tulon

Szokjál le!


Tényleg nem vagyok az az ember ki egyfolytában rikál a dohányosok ellen. Én nem dohányzom (soha életemben még egy slukott sem), de mellettem el lehet Szívni akár egy dobozzal is. Egészen addig nem zavar a dolog, amíg a füstöt nem kapom élből az arcomba. ÉS pont itt a baj. A dohányzók nagy része nem figyel ilyenekre. (Bár az emberek nagyon nagy százaléka nem képes a másikra figyelni. Egy egoista világban élünk és csak az a lényeg hogy én.) Na, szóval, ha valaki z utcán sétálgatva szívja az ó kis nyugtatóját, akkor a mögötte lévő élből kap belőle. Ha felszállnak közlekedési járműre, akkor miért nem tudják akkor kifújni, amikor még a megállóban állnak? És: Miért raknak minden dohányzó szekciót az ajtóba???
Egy kis figyelmesség, csak ennyire lenne szükség, de nem mi élünk a kis önző világunkban és szívhatok tovább. :(

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: szívás füst dohányosok


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr571374128

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: arreglos florales navidad 2013 2017.10.21. 13:29:18

imagenes para bb pin de ninos - Risk for parental role strain

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása