HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.08.30. 22:50 Tulon

Magányos nap

Magányos vagyok. Lehat csak az időjárás miatt, érzem így, de most tényleg nagyon kijött rajtam. Kellene valaki, akihez odabújhatok, aki átölel és ha még nem is érti de meghallgatja a problémáimat. egy pasi, akit felhívhatok, ha valakihez szólni akarok és aki megosztja a gondjait, érzéseit, gondolatait velem. Egy ember akinek számít, hogy élek és vagyok.

És nem mellesleg akinek a meztelen nedves testéhez, ha hozzá simulok felizgat. Nem azért dug meg, hogy kielégüljön, hanem hogy nekem jó legyen. Sőt nem szimpla dugást akarok, igazi szeretkezést, sok finomsággal, kedvességgel, csókokkal kényeztetéssel. Hajnalig tartó szexet és az édes fáradtságot érezni másnap. Plusz az érzet, hogy újra és újra megkaphatom. 

Ha most lenne valakim, az egész délutánt egy bögre forró ital mellett, összebújva az ágyban duruzsolva töltöttem volna el. De sajnos nem így volt, egymagamba roskadva, szomorúan néztem az esőcseppeket. 

Szólj hozzá!

Címkék: időjárás magány pasi kényeztetés


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr32260249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása