HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.08.29. 00:16 Tulon

Bunkóság vagy poén

Kivel ne történt volna meg, hogy kap egy olyan beszólást mi számára sértő, de a másiknak csak egy poén volt?

Szerintem rengeteg ilyen van, és az a problémám vele, hogy amíg én adom az ilyen beszólást semmi bajom nincs, hacsaknem olyan személynek mondtam akit nem akartam megsérteni. Viszont, ha én vagyok az aki kapta a megjegyzést, akkor pánikban vagyok, hiszen hirtelen valaki tesz egy kijelentést ami számomra váratlan és bántó. Továbbá még az is problémám, hogy az ilyenekre szinte lehetetlen visszaválaszolni. Általában ilyenkor csak a saját mentségünkre kitalált mondatok jönnek amik már semmit sem érnek, mert a körülöttünk lévők rajtunk röhögnek és nem is igazn figyelnek rám, a komoly beszéd meg akképpen is esélytelen ilyenkor. Borzalmas egy helyzet, szerintem csak az igazi bunkósággal vagy egyéb főlénnyel lehet ilyenkor visszavágni. De hát utóbbi nincs, különben beszólni sem mertek volna, és attól én még normális maradok, mert a másik taplósága éppen poénosan jött ki. Ergo a legjobb megoldás, ha én is nevetek rajta, csak ez nem mindig ilyen egyszerű. 

Szólj hozzá!

Címkék: beszélgetés ember bunkó


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr342255551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása