HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.08.16. 22:48 Tulon

Kirakott seggek

Szerintem két féle ember van. Az egyik akinek tetszik és még szexisnek is találja, ha kilátszik egy lány tangája a nadrágból,  másik típus aki ezt már-már gusztustalannak találja. Nem titok én az utóbbiba tartozok, egyszerűen nem bírom elviselni és legszívesebben oda mennék hozzá és szólnék neki, hogy öltözzön fel rendesen. De van ennél rosszabb, úgy látszik most divat lett a szerelő stílus a lányoknál is. Nálam az jelenti a divatot, hogy ha minden harmadik emberen észreveszem ugyan azt a dolgot. Ergo most az a menő ha kilátszik a fél segge. Hát nem azért, de …. Nem tagadom én is meg szoktam nézni más lányokat, gömbölyded szép melleket és formás popsikat, ez olyan női féltékenység miatt van és bárki bármit mond, állítom és tudom, hogy nem én vagyok evvel csak így. Szóval igen is nekem is ide meg oda téved a szemem, de egyáltalán nem találom se vonzónak, se szépnek se szexisek, hogy kilátszik a fél seggük. Pedig lehet, ha normálisan lenne felöltözve még formásnak is mondanám a popsiját, azonban így …

 

1 komment

Címkék: csaj picsák popsi


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr972226757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ozi9 2016.02.27. 22:56:10

Én szemem is folyamatosan megakad
a formás, gyönyörű, nagy popsin, de
én nagyon kívánom, és odavagyok
érte. Szívesen simogatom, csókolgatom, kinyalom, mert nagyon
élvezem és jólesik.
süti beállítások módosítása