HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.09.30. 22:30 Tulon

A helyzet változatlan

Azt hiszem nem az én hibám, hogy a kedves ismerőseim nagyívben tesznek rám. Nem hiszem el, hogy senkinek nincs ideje egy röpke kis találkozóra. Azt meg végkép nem hiszem el, hogy egy mail megírására sincs idejük. Bennem meg volt a kezdeményezés ereje, viszont ez baromira nem érdekel senkit. Nem tudom, most tényleg én vagyok ennyire elcseszet, hogy inkább mellőznek az életükből vagy ők ennyire nem törődöm és leszarom alkatok. Végül is mindegy melyik eset fedi a valóságot, a tényen nem változtat – elcseszet vagyok az elcseszett életemben.

Szólj hozzá!

Címkék: élet elcseszet


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr912335897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása