Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.08.14. 22:43 Tulon

Popsi szex

Elértem azt a bejegyzés számot, mikor már nem tudom, hogy miről írtam. Aminek egyrészről örülök, mert lassan egy éve írogatok, másfelől meg zavar, mert nem szeretem magamat ismételgetni. Szóval nem tudom, hogy anál élményimet lejegyeztem-e már. De nem érdekel, most friss élményim vannak.

Igazán érdekes az egész. Egyrészről nem látom és ez egyfelől zavar, mert mindig is izgatott, mikor látom bemenni majd kijönni a puncimból a nedvességtől csillogó péniszt. Ebben az esetben viszont elég nehéz kivitelezni, hogy lássam, persze tükör előtt pózolva megoldható. Másfelől pedig az érzés, az ami leírhatatlan. Elsőre inkább fájdalmas, mint élvezetes. Azonban ez függ attól, hogy előtte mennyire foglalkoztak vele, minél kevesebbet annál rosszabb és minél nedvesebb annál jobb. Punci esetében ez annyira nem probléma, mert egy kis izgatás és már nedvesedik is. De mikor már teljesen bent van az egész pénisz, akkor már teljesen más érzést kelt, mi az egész testemen végig fut és akarom. Nem tudom megfogalmazni és leírni milyen jó érzés. Izgató és kényeztető, finom és mámorító. Nem egyszerűen jó. Természetesen más, mint mikor a puncimban van egy farok, össze nem is akarom hasonlítani, de mindkettő mámorító élmény.

Szólj hozzá!

Címkék: szex fasz punci anál popsi


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr922222228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása