HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.08.11. 23:37 Tulon

Rokkantság

Egy kicsit lerokkantam. Valami oknál fogva elég rendesen megfájdult a derekam, és járni is alig tudok. El nem tudom mondani milyen fájdalmakkal párosul, egyszerre sírok és nevetek, ha megmozdulok. A legnagyobb baj, hogy nem tudom mitől van, szedem a fájdalom csillapítót, de azt sem tudom mi hozná rendbe. 

Szombaton kezdődött és most is még nehezen állok fel. Kicsit fura, az egész helyzet. Nem tudom a hétköznapi dolgokat rendesen megcsinálni és mindenre kicsit több idő kell számolnom. Másfelől pedig fura a helyzet, mert épp állapotban fel sem tűnne, hogy mennyire össze an rakva az ember. Egy-egy mozdulatom, most rendesen érezteti. Azért remélem megjavulok. Állítólag ez a derékfájás nehezen javítható vagy csak időlegesen lehet rendbe, hozni. Relatíve hajlékony vagyok(voltam), nem jelentett problémát soha a lótusz ülés vagy a hátam mögött keresztben megfogni a kezem, szóval szeretnék még törökülésben ücsörögni.

 

//és továbbra is csessze meg a T, mások műholdakat irányítanak meg feltörik a nasa-t, nekem meg egy egyszerű szövegszerkesző nem töltődik be, pedig nem a világ végén lakom !


Szólj hozzá!

Címkék: beteg fájdalom ember


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr552215906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása