HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.04.15. 23:58 Tulon

Magas sarkú cipelő

Imádok magas sarkúban topogni. Bárki bármit mond, ez egy igen nőies dolog. Megnyújtja a lábakat és ha elég magabiztosan mászkálunk már benne, akkor elősegíti a popsi riszálást is. Igazán nőies, szexy képet hoz ki belőlünk. Szeretem, mert felhívja a figyelmet és még az utcákon is könnyebb átkelnem, mert biztos megállnak az autósok. Ha kopog, akkor az még plusz figyelem felkeltő. Persze van hibája is, egyrészről könnyebben tönkremehet az ember lába, másrészről ha valamilyen járás hibánk van az egyből látszódik a magas sarkú viselésénél. Tehát ők inkább kerüljék ezt a típusú cipőt. Szerencsére én elég korán elkezdtem hordani őket, így szépen hozzá is szoktam, azonban hozzá kell tennem, hogy tűsarkúban nem lehet közlekedni, az csak pózolgatásokra való. Semmilyen formában ne legyen extravagáns, mert az már ribisnek számít, és néha jobb egy alacsonyabb sarok. Nem kellene ezt sem túlzásba vinni, mint ahogy lehet látni a pláza picsákon. Mindegy én kulturáltan viselem és ezek ellenére is imádom.

1 komment

Címkék: magas picsák sarkú viselni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr51925240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Outsider01 2010.04.16. 11:14:21

Grat. ha te kecsesen tudsz benne közlekedni. De van aki nem, mégis használja. És olyan a járása, mint Jar Jar Binksé a Star Warsban:) Na az kicsit groteszk, kiábrándító és vicces egyben:)
süti beállítások módosítása