HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.03.20. 00:09 Tulon

Érdekes ismerősök

Érdekes ismerőseim vannak. Azt hittem, hogy csak úgy el vannak mellettem, mer igen ritkán szólnak konkrétan hozzám a kérdéseik. Nem azt mondom, hogy utálnak inkább olyan közömbösek. Viszont nagyot csalódtam bennük, mikor nem volt más csak én, akkor teljesen emberien viselkedek velem, sőt még örültek is, hogy vagyok. Valami oknál fogva azt vártam tőlük, hogy elhúzódnak a túlsó sarokba. Mindenesetre jobb ez így. Figyelnek ők is rám és én is rájuk. Kér hogy nem megy ez így mindig és mindenhol.

Szólj hozzá!

Címkék: figyelem ismerős


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr551853669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása