HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.03.18. 22:34 Tulon

Lelassultam

A nap folyamán valamin mindig elgondolkozom és általában azt szoktam kiírni magamból, azonban elfelejtettem mit akartam. Ami nem is lenne bosszantó, de emelet még sok mást is. Ráadásul az időérzékemmel is baj van vagy csak lelassultam. Nem tudok semmit sem a megtervezett idő alatt megcsinálni, ezért egyre inkább tornyosul rám a munka. Már azt sem tudom hol a vége, azonban kedvem sincs nekiállni. Nagyon kellene valami gyorsító, hogy végre felpörögjek, és persze ész hogy el ne felejtsem!  

Szólj hozzá!

Címkék: elfelejt lassul


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr251851078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása