Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.02.09. 22:29 Tulon

Mostoha testvér

Nekem nincs, de elgondolkodtam rajta milyen lehet egy mostoha testvér. Tekintsük először azt az esetet, hogy egyneműek vagyunk. Két lehetőség van (kortól függetlenül) vagy vetélytárs vagy egy nagyon jó barát lenne. A másik eset, hogy különböző neműek vagyunk, ekkor sok minden lehetséges.  Az érdekes az, ha szexuálisan megkívánom. Lehet köztünk bármi, hisz nincs vérrokonság, de ő mégis csak a testvérem. Vagy akár még több is lehetne. Szóval ott lenne a megszokott életem és hirtelen kapok egy jó pasit, aki a testvérem és dugok vele, na és ha megunom, akkor meg kellemetlen. Mindig jelen van, akkor is ha jön a következő,meg a következő, meg a következő barát. 

Fura egy eset lenne. De az még furább, ha biszex lennék, akkor mindegy, hogy fiú vagy lány. Viszont ez megint elgondolkodtat, ha lány mostoha testvérek akik egymással és pasikkal is szexelnek.

Szólj hozzá!

Címkék: szex lány biszex testvér fiú


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr611744221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása