HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.01.28. 23:19 Tulon

Kövérség

 Magamat vékonynak tartom. Nem vagyok beképzelt, de voltam már kövérebb is. Viszont nem vagyok csont vékony sem. Nekem ez az állapot pont megfelel, nem akarok sem hízni sem fogyni csak tartani magam. Viszont felidegesít mikor nálam kövérebb nők is így gondolkoznak. Az még nem érdekel, ha kicsit sonkás, hát istenem legalább van rajta mit fogni. Azonban mikor már a hasától nem látja a pináját, ő ne gondolkozzon így! 

Én elhiszem, hogy a gének tehetnek az alap alkatunkról. Mindazonáltal rajtunk múlik, mit csinálunk vele és a hizlalás a legrosszabb. Nem értem, hogy miért elégednek meg a plusz zsír cipelésével. Kimozdulni a lakásból nem lenne képem, ők meg még a tópartra is kifeküdnek.

Ráadásul itt az újabb őrület, hogy fogadd el magad. Evvel még semmi baj, sőt támogatom őket. De a mindennapi megjelenésünkre figyeljünk már oda!  

Szólj hozzá!

Címkék: vékony kövér


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr571711355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása