HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.09.20. 22:14 Tulon

Zavarnak dolgok

Biztos bennem van a hiba vagy a neveltetésemben, de én nehezen bírom, ha mellettem kényeztetik egymást a kis párocskák. Attól meg egyenesen kiborulok, hogy ha ezt a tevékenységet a szüleim csinálják előttem. Szeretném mindenki figyelmét felhívni, hogy ez az etikett szerint illetlen dolog. Persze most félreértés ne essék, csak azok a dolgok nem tetszenek, amikor látom, ahogyan a nyelvek játszanak egymással, vagy ha a nemi szerveket tapizzák. Az meg az őrületbe kerget, mikor azt látom, hogy egy pasi pitizik a csajának. Miért nem tudják egy kicsit visszafogni magukat az emberek? Miért nem lehet ezt zárt környezetben csinálni? és Miért kell nekik nézőközönség? A szüleim meg egyenesen bunkók. Eddig nem volt ez, de mostanában amit művelnek, attól szinte már rosszul vagyok és utálok hazajárni.
Vegyétek már észre magatokat és kulturálódjatok csak egy kicsit, hogy ne hányingerrel kelljen leszállnia az embernek a tömegközlekedésről! 

Szólj hozzá!

Címkék: csaj figyelem ember pasi


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr801395717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása