HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2009.09.14. 22:40 Tulon

Gondolkodom

Minden nap történik velem valami és minden nap sok mindenen elgondolkozom. Nah, ez utóbbi az, amit meg szoktam veletek osztani. Azonban néha sok-sok dolog jár az agyamban és mikor leülök a gép elé, akkor már mind lényegtelennek tűnik, mondván ez úgysem érdekel senkit és ki olvasgatna ilyeneket, amikor magának is megvannak a gondjai. Aztán mivel elkezdtem írogatni és pont azért, hogy másokkal többet kommunikáljak, ezért a sok minden közül előveszek egyet és begépelem.
De ma inkább pont erről írnék. Arról, hogy annak ellenére, hogy nem kell senkivel sem szemközt lennem így sem tudok mit mondani és főleg nem kiteregetni a szennyest. Az élő életben az a problémám, hogy nem hiszem, hogy bárkit is érdekel, amit én mondok, ezért meg sem szólalok. Pedig ha olyan közösségben vagyok, akkor tök jól tudok poénkodni és jól érzik magukat az emberek a környezetemben (ha megismernek). Hiába regisztrálok, bármelyik fórumra ott szintén nem merek beírni, pedig ott arc és adatok nélkül beszólhatnék bárkinek, senki nem tudja ki vagyok.
Valahogy mindig is úgy viselkedtem, hogy „megfeleljek” és ne kelljen a rossz cselekedeteimre visszaemlékezni. Emiatt könnyű zavarba hozni és emiatt nem vállalok be olyan dolgokat, ami másoknak csak egy jó poén.
Asszem ezen is változtatni kellene .... vagy nem … Nem tudom.


 

Szólj hozzá!

Címkék: senki minden


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr391382474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása