HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.09.04. 22:52 Tulon

Természet és képek

Rég jártam már erdőben vagy parkban vagy bárhol ahol több fa van mint az út mellé ültetett fasor. Egészen pontosan utoljára amikor harmadikos gimnazista voltam, egy osztálykirándulás keretében túráztam. Azóta nem voltam, de ma rájöttem egy parkban sétálgatva, hogy kellene. Annyi szép dolog van és a tiszta levegő kell. A baj, hogy feltételes módban van. Egyrészről igen, lusta dög vagyok, másrészről nem ismerem ezeket a helyeket. De ez utóbbi kevésbé érdekel, ügyes- okos vagyok és utána tudok nézni. Az elsőn pedig megpróbálok változtatni.

Plusz, kellene vennem egy kiváló fényképezőgépet, amivel tiszta képeket lehetne csinálni és minden szép dolgot megörökíthetek magamnak. Egy újabb dolog a listámon amire gyűjthetek. (Ez most jó, nem probléma.) 

Szólj hozzá!

Címkék: természet fénykép lusta dolog


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr862272077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása