HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.08.22. 22:50 Tulon

Vasárnap

Ez a legutálatosabb nap. Az ember már készül a hétfőre, igazából nem csinálok semmi értelmeset. Ki kellene hagyni ezt a napot. Kedden sem szoktam a szerdára készülni, mindig csak beállítom az órát és ennyivel le is zártam a folyamatot. Ma viszont egész nap rajtam volt a pánik, hogy úristen már megint eltelt egy hét, nem csináltam semmit és a következő héten meg mennyi minden lesz. Tudom magamat stresszelni, de mostanában szeretek lustálkodni és a magam szórakoztatásával foglalkozni, ami elveszi a szabadidőm egy részét. Hihetetlen, hogy mennyi erőmet és időmet elveszi a munka. Na, tessék most is ezen jár az eszem, mikor gondolhatnék csupa szép dolgokra, pillangókra, színes virágokra, cirógatni való kisállatokra, de holnap meló. Útálom a vasárnapokat és a hétfőket!

Szólj hozzá!

Címkék: munka szombat semmi utálom


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr822239957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása