Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.07.20. 22:34 Tulon

Nimfó

A rádióban hallottam, egy részletet, amiben nem tudom kiről volt szó, de a lényeg, hogy nimfó a csaj és nem tud leállni. Van egy notesze, amiben le van írva kivel mikor volt és még telefonszám is. Állítólag azért csinálja, mert nincs önbizalma és evvel erősíti.

Ez jó önbizalom nővelő lenne nekem is. Csak ott a bibi, hogy amíg nem vagyok magabiztos, addig pasizni sem tudok, így a szex is elkerül. Talán inkább fordítva van ez, minél többet dugsz, annál magabiztosabb vagy. De se önbizalom se szex, ha ezek meglennének, akkor lennék én nimfó, vagy hát szerintem nem is az, ha szeretem a jót. Ez olyasmi, mint a csokoládéevés. Szeretem akkor miért vonnám meg magamtól, azt meg tudom, hogy úgysem zabálnám fel az összesset ami csak található egy boltban, de ha van akkor fincsi.

 

Szólj hozzá!

Címkék: szex nimfó


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr592164773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása