Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.07.17. 00:45 Tulon

szex a természetben

Szeretek ágyban szeretkezni, mert az egyrészről kényelmes, másrészről a közelben van minden, amire szükségem lehet és persze jobb esetben nem kell a cuccaimat összeszedni és távozni a helyszínről. Egyszer régebben már volt egy eset, hogy a játszótéren akartunk dugni az akkori pasimmal, de persze nem fényes nappal volt és nem lakótömbökkel körbe bástyázott térről volt szó. Egy eldugott csendes kis hely, csak volt egy kis probléma. Annyira bepánikolt, mert jöhet más is, hogy egyáltalán nem állt fel neki, így aztán inkább mentem haza és nem kínlódtam. Persze olyan helyzetekben is voltam már, mikor este a sötétben a közvilágítás fénye mellett ujjaztak meg. Azóta, már volt alkalom, hogy természetben dugtam. Most viszont, a semmi közepén, vagy legalább is az emberektől távol, fényes nappal szeretkeztem. Ami jó volt, de nem ez a lényeg, hanem az, hogy a természet gyilkos. Több szúnyogcsípésem lett, mint orgazmusom. A peckesen álló mellbimbómat képesek voltak szívni, ami egyáltalán nem olyan jó érzés, mint mikor a pasi szája tapad oda. Mindenem tele lett piros pöttyökkel.

Valaki csinálhatna már egy globális szúnyogirtást. Nem vagyok hívő, de szerintem ez Isten egyik csapása, most a szúnyogra telik csak neki.

Szólj hozzá!

Címkék: szex természet dugni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr682156655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása