HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.07.15. 00:20 Tulon

Napsütés

Utálom mikor azt hallom, hogy a napfény javítja a közérzetet, a napsütéstől boldogok vagyunk, ... . Max a napsugárzás következményei miatt. Biztos van külön nyári vigyorgós foton, meg téli szomorú foton és ha a nyári csapódik nekem, akkor vigyorogni fogok, ha a téli akkor szomorú leszek.

Tegnap is sütött a nap és hiába sétálgattam kint nem lett jobb kedvem. Valahogy nem lesz jobb hangulata az embernek, ha a tömegközlekedésen mások izzadság szagát kell szagolgatnia. Az hogy teljesen sötét vonaton utaztam, azt viszont élveztem ( nem szexuálisan élveztem, hanem lelkileg), pedig a napocska a sugaraival már rég máshol járt. És biztos, hogy ma sem attól van jobb hangulatom, hogy a harminc fokos meleg már hűvösnek mondható. Kiülni a hűvösbe és friss levegőt szívni, miközben a hideg itókámat kortyolgatom, gondolkodok és szemlélem a tájat, na ez már igen, javítja a kedvem.

jah és szeretném beperelni a máv-ot a szúnyogcsípéseim miatt.

Szólj hozzá!

Címkék: időjárás hangulat


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr712152540

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása