HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.07.10. 00:54 Tulon

Én is vagyok

Szeretném leszögezni, hogy most nem vagyok depis, magamhoz képest jól vagyok. Ha nem is teljesen és a legjobb formában, de legalább valahogyan képes vagyok feldolgozni az engem érő különböző ingereket.

Az eset egyszerű, három különböző nő. Egy tipikus milf, csinos és kedves, normális, harmincon túl és egy nagy gyerekkel is képes fiatalosan is kinézni. A másik egy fiatal huszonéves, baba arccal, szintén csinos és kedves és még bulizós is. És vagyok én. Hogy milyen? Azt nem tudom, de azt igen, hogy ez előző kettőtől különböző. Ennek a tudata viszont egy furcsa érzést kelt bennem, ami se nem jó se nem rossz. Fura, kicsit olyan mintha magamon kívül álló lennék. Ilyen esetekben napokon keresztül magam alatt szoktam lenni, hogy uram isten milyen szép lány, meg hogy nekem nincs gyerekem és ennek ellenére, mennyivel jobban néz ki és a többi. De most nem. Vagyok én is valamennyire szép és jó nő, vannak értékeim. A probléma az, hogy túl zárkozott vagyok és még mindig nem kellően jó kedvű, ahhoz hogy ezt mások is lássák.

Talán kezd némi önbizalmam lenni, de még mindig képes vagyok magamat elásni egy- egy megjegyzés miatt. Valaki mondhatna nekem már csupa szép dolgokat is!

Szólj hozzá!

Címkék: különböző önbizalom


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr202142219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása