HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.07.10. 23:40 Tulon

# 204

Dolgok amikről nem tudok egy bejegyzésnyit írni, de zavaró gondolatok amit jó kiírni magamból.

Tegnap este kétszer is kellemesen beszóltak. Az egyik azért volt, mert nem kell azért rosszul éreznem magam, mert nem úgy alakult az életem ahogyan akartam (pedig nincs is emiatt rossz kedvem, most), szóval ez nem érdekel, a másik viszont már igen, az pedig az volt, hogy ha pasira vágyok akkor miért ülök otthon péntek este vagy legalább miért nem teszek ellene. Nem ez volt az első ilyen beszólás, még itt a blogon is megkaptam. A választ pedig nem tudom, talán megszokásból vagyok itthon vagy anyagi megfontolásból, de nem tudom, tényleg nem.

Hogyan lehet megmagyarázni, mi az a tisztelet? Főleg olyan embernek aki számára csak önmaga létezik és más nem. Akképpen sem vagyok jó magyarázó, példákat meg mindig elrontom, van egy sajátos rendszerem, amit mások nem értenek. De én meg nem tudom, hogy másoknak hogyan könnyű megérteni bármit is. Mindegy, úgysem nekem kell megértetni a világgal, mennyire elcseszet.

Mostanában arra keresem a választ, hogy mi az hogy valaki szexis? Általában valami külsőre jellemzőt mondanak, ruházat, alkat, stílus. Azonban szerintem ez nem válasz, mert ez arra lenne felelet, hogy mi az amiért (meg)tetszik? Olvasgatásom közepette kaptam valami ilyesmit: ez egy megmagyarázhatatlan dolog, ami bennünk van, mindenki másképpen látja a másikban, olyan mint a kisugárzás. Ez inkább már elfogadható számomra, de valaki igazán megmondhatná a teljes választ!

Már megint egy bejegyzés és ismét azon gondolkodom, milyen címet adjak neki, ha esetleg nem stimmelne egy-két helyen a cím és a tartalom, az ezért van. Talán jobb lenne, ha én is csak sorszámoznám. A másik meg az, hogy miután leírtam mit is akarok, később jutnak eszembe még plusz dolgok és emiatt néha a bejegyzésem olyan mintha a gondolataimnak a vázát vagy egy kisebb részét írtam volna csak le. Kicsit zavar, de nem érdekel.

Szólj hozzá!

Címkék: blog szombat tisztelet szexis


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr102143735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása