HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.07.05. 23:22 Tulon

apró pici dolgok

Egyszer már írtam arról, hogy a jó teremtőnk vagy sorsírónk vagy minek nevezzem, szóval ő, amit az egyik embertől elvett a másiknak odaadta. Mindenki megtalálhatja valahol azt, ami belőle hiányzik. Ezt így gondolom még most is, belőlem elég sok minden hiányzik, azt viszont nem tudom megmondani mi az, amiből többet kaptam volna. Azonban tudom, hogy sokat rinyálok, csak mert elcseszett az életem és nem adtak semmi pluszt. Ami most változott az az, hogy azt a picit is értékelnem kell, ami van. Így is tele lehetek élményekkel és lehetek annyira boldog, mint akiknek minden megadatott. Ahelyett, hogy problémázok, körül kellene néznem mi szép és jó van körülöttem. (csak még nem látom :\)

Szólj hozzá!

Címkék: probléma dolog értékelés


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr302132184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása