HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.06.02. 00:08 Tulon

Lélekvándorlás

Valami oknál fogva mindig is érdekelt ez a téma. Az egyértelmű, hogy mi lesz a testünkkel halálunk után, de vajon mi lesz a tudatunkkal. Megszűnik? de hogyan tud megszűnni? és hogyan keletkezik?

Mondjuk elfogadom, azt a tényt, hogy létezik a lélekvándorlás és volt előző életem. Ha ezt most fogom és kibővítem az egész világra, akkor valami nem stimmel, hisz egyre nagyobb számban vagyunk jelen, akkor egyre több lélekre is lenne szükség. Van aki teljesen tiszta lappal indul? mert szerintem mindenkiben van egy alap tudás, és mivel tudunk, ezért van valahonnan szerzet tapasztalataink is. Nem tudom mi vagy ki lehettem előző életemben, nem emlékszem még a gyerekkorom nagy részére sem, nem hogy az azelőtti dolgokra, ha egyáltalán voltak. Ez szerintem normális is. Mindenkiben az van, hogy születésétől kezdve él és szerzi a tapasztalatokat. De csecsemőkorunk óta (vagy még előbb is) a dolgokhoz való hozzáállásunk már meghatározott. Lehet, hogy egy ezeréves lélekkel rendelkezem és most azt formálgatom.

Egy keleti kultúrából származó elmélet szerint az állatok olyan tudattal rendelkeznek, mint az emberek mikor álmodnak. Olyan mintha az egész életük csak egy álom lenne, mármint emberi szemmel nézve. Van a növényeknek is tudata, ami olyan, mint az emberi kóma. Lehet, hogy ez lenne a lélek kialakulásának szakaszai?

Még mindig nem értem miből és hogyan keletkezik és hogyan szűnik meg és mi lesz belőle. 

Szólj hozzá!

Címkék: élet tudás lélekvándorlás


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr122049590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása