Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.05.18. 23:52 Tulon

Van az a pénz?

Van az a pénz, amiért lefeküdnél egy idegen emberrel?

Lehet persze több esetet nézni. Miszerint valaki azért teszi meg, mert ez a munkája vagy azért, mert szüksége van a pénzre, vagy csak keftelésből. Szerintem azonban ezek az indokok nem számítanak, a lényegen nem változtat. Pénzért dugni!?

Akár honnan is nézem nekem ez nem fér össze. Biztos bennem van a hiba, de hogy lehet bárkivel is lefeküdni, csak azért mert pénzt ad érte. Valamiért nekem ez nem elfogadható. És nem tartom túl erkölcsösnek sem.

De nagyon úgy néz ki, hogy sok minden(ki)t meg lehet vásárolni.

Szólj hozzá!

Címkék: szex pénz dugni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr812014365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása