Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.05.18. 00:30 Tulon

Perverzió

Egy újabb relatív szó. Kinek mi az? Bár szokták rám is használni ezt a jelzőt, de én nem tartom magamat annak. Egyszerűen csak szeretem a jó dolgokat és élvezem, csak néha kicsit nyersen beszélek róla és felvállalom, azokat amiket csináltam, vagy szeretnék csinálni. Ettől még nem vagyok perverz.

Már csak azt kell tisztázni én mit értek ez alatt. Az, hogy különböző pozitúrákban csináljuk esetleg kikötözés vagy egyéb segédeszköz használata még nem perverzség. Az ennél durvábba esetek szerintem már azok. Ha a kikötőzés inkább már szadó-mazó játék vagy a számomra, inkább már beteges pisi/kaki szex és nem mellesleg ide sorolom az animal szexet is. Aztán itt van amivel legutóbb találkoztam, a láb fétis. Sok ilyesfajta imádatot elismerek, hogy igazán izgató lehet egyeseknek, de e címszó alatt is igen érdekes dolgot tudnak művelni.

Alapvetően szerintem az a baj, hogy az emberek elméje egyre inkább torzul és egyre inkább beteg gondolatok születnek.

Szólj hozzá!

Címkék: szex perverz fétis


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr902011759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása