HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.05.14. 23:40 Tulon

A színek és a kreatívság

Mi az a szint mikor már azt mondjuk valakire, hogy kreatív? Egyáltalán mitől lesz valaki kreatív vagy mit kell ahhoz tennie, hogy kiérdemelje ezt a jelzőt? 

 

Régen még annak tartottam magamat. Manapság már nem annyira. A furcsaság és amiért ez most gondolkodtat, az az hogy amikor ezt kijelentettem egy olyan személynek aki engem csak felületesen, de annál inkább mélyrehatóan ismer, azt mondta: nem hiszem hogy szürke lennél.

Mindenki elég színes személyiség csak talán nem jó helyzetben, környezetben van és nem tud kibontakozni. Nem találtam meg még számomra a legmegfelelőbb tevékenységet. Nem azzal foglalkozok amivel valóban szívesen szeretnék vagy ha mégis, akkor nem látom magamat eléggé megfelelőnek benne. 

Továbbá azt is mondta, hogy a színeket lehet árnyalni és mélyíteni. Ez az ami még gondolkodtat. 

Kaptam tőle egy papírlapocskát, ami számomra nem tartalmazott olyan információt, ami miatt megtartanám, így hajtogattam belőle egy kishajót és visszaadtam neki. Szerinte evvel igazoltam a kreatívságomat.

Szólj hozzá!

Címkék: kreatív színek ember


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr272004125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása