HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.05.06. 23:26 Tulon

ingerek és hangulatok

Érdekes, hogy mennyire meg tudja változtatni az ember hangulatát egy-egy aprócska inger. Minden emberben ott van például az, ha jó zenét hallgat, akkor hirtelen felgyorsul a vérnyomása is, megtöltődik élettel és vidámsággal. Vagy pont ellenkezőleg, nekem is vannak olyan zeneszámok amiktől rosszul leszek, akár még fizikailag is. Továbbá befolyásolni szoktak engem még az illatok is. Van egy kettő amit nem tudok elviselni és az megőrjít vagy van ami  megnyugtat. Aztán ott vannak még az ízek is, a csoki mindig jól esik, ha jó kedvem nem is, de némi megnyugvást mindig eredményez. Ami még kimarat a tapintás, a finom bőr simogatása. Ez nem csak nyugtató, hanem esetenként még izgató is lehet. Persze nem maradhat ki egy- egy szép látvány, szemünkkel érzékelve mennyi zsigert megmozgat bennünk. Csak ezek az ingerek nem mindig jók. Mikor elindultam hazafele még élveztem, hogy szép tavaszi idő van, jó volt a hangulatom is, de annyi negatív dolgot érzékletem, hogy mire hazaértem már igen csak rosszul éreztem magam. Feküdtem és bambultam, élni nem volt kedvem. 

 

Szólj hozzá!

Címkék: hangulat inger nyugtat


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr591980415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása