HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.04.26. 23:12 Tulon

Ismerős vélemény

Két dolog miatt szeretek régi ismerősökkel beszélgetni. Az egyik az, hogy új információkat kapok. Mindig kiderül, mennyire teljesítette azt amit megjósolt magának, vagy más jósolt meg neki. Érdekes azt is látni, hogy mennyire változott meg vagy marad olyan, mint régen, mind belsőleg, mind külsőleg. Nem mellesleg mindez kiderül rólunk is.

Sikeresen elbeszélgettem egy régi ismerősömmel, és iszonyat rosszul eset, hogy még mindig egy negatív gondolkodású, antiszoc embernek titulált. Eddig nem érdekelt, tudtam de nem törődtem vele, mondván igen ez vagyok én. Vannak ilyen emberek is, nem lehet mindenki optimista, így kell elfogadni. Ettől még ember vagyok. De már nem akarok ilyen kritikákat hallgatni és védekezek, hogy csak reálisan tekintek a dolgokra. Persze ettől függetlenül még a fekete humor jobban jellemez, azonban ezt meg csak ritkán tapasztalják mások.

Amúgy szerintem már tényleg kimásztam a pesszimizmusomból és inkább reálisan tekintek a dolgokra. És remélem ezt nem csak bemagyarázom magamnak.

Szólj hozzá!

Címkék: változás antiszoc ismerős


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr241954324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása