HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.04.13. 23:39 Tulon

Hűség

Több dologban lehetünk hűségesek, de most csak egy hűség érdekel és az nem más, mint a párkapcsolatban két ember között. Érdekes egy dolog számomra, ugyanis nem hiszem hogy ne lenne olyan nő vagy férfi a világon ki nem talál a párján kívül is, egy másik igen vonzó személyt. Persze csábítások vannak másképpen is, de én most konkrétan egy, a kedvesénél minden szempontom számára jobb emberről beszélek. Sajnos előttem csak rossz példa van, amikor az úgymond rosszabb mellett tart ki az ember.

És egy másik eset, mikor szimplán csak egy dugás miatt lett megcsalás. Van aki megbocsátja, van aki nem. Meg persze az sem mindegy, hogy kivel lett megcsalva. Nem hiszem egyébként, hogy van így értelme folytatni, mert ez újra és újra előjöhet, akár konkrétan a félre dugás, akár csak a konfliktusként.

A probléma szerintem az egymás iránti tiszteletben van. Egyszer hallottam egy filmben, „én nem csak a személyét tisztelem , de a testét is ” . Ez szép.

Szólj hozzá!

Címkék: ember tisztelet hűség megcsalás


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr911919428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása