HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.04.11. 23:32 Tulon

lépegetek

Az elmúlt pár napban észrevettem pár hiányosságomat. Az egyik ilyen az időhiányom. Próbálom eltervezni, hogy mikor mit csinálok, nem percre pontosan, de egy napra nagyjából az óráimat betervezem. Alapvető probléma, az hogy lassabban csinálok meg bármit, mint ahogyan azt elterveztem. Mivel gyorsan túl akarok lenni rajta, ezért siettetem magam, de aztán akképpen is neki állok valami számomra szórakoztatóbb dolognak. Tehát több időt kell szánnom mindenre és ez alapján kell beterveznem a napirendem és akkor talán már így jobb is lesz. A másik probléma, hogy nem keresem a lehetőségeket. Bármit lehet lehetőség alatt érteni (munka, sex, buli, barátok,szabadidő, … ), mert valóban nem teszek semmit, igazból az „ölembe essen” helyzet van. Azonban sajnos nem vagyok az a szerencsés ember , aki bármit csak úgy megkap. Azt még nem tudom mit és hogyan fogok csinálni, de legalább ezt már tudom és igyekszek cselekedni.

Szólj hozzá!

Címkék: probléma lehetőség csinálni hiányosság időbeosztás


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr491913256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása