HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.04.07. 23:39 Tulon

karma

Van vagy nincs? Hiszek benne vagy sem? Nem tudom melyik a jó kérdés. Hiszek benne és működik vagy hit nélkül is van? Az alap megfogalmazás szerint, ha jól tudom, ok-okozat kapcsolatokról lenne szó, azonban az általános vélekedés szerint jó és rossz egyensúlyról.

Karmától függetlenül én hiszek abban, hogy mindennek oka van. Azonban nem értem a jó és rossz kapcsolatát hogyan lehetne befolyásolni, hisz nincs egy elfogadott rendszer amiben le van írva, hogy mi az amit rosszul tettem és hogyan válthatom ki a jóval. Ha csinálok valamit, illetve már avval is hogy létezek, befolyásolok más embereket, történéseket. Azonban, hogy ez mikor kinek jó és a következmény hova tartozik, az már sokkal összetettebb. A pillangó effektus is hasonló, ami nekem szimpatikusabb, mert nincsenek szélsőségek csak történésekről van szó. Valaki valamit tett és az hat még pár emberre, ami miatt ők is hatnak még emberekre.... Biztos lenne értelme nézni ennek a pozitív és negatív értékét is, de egyenlőre én még nem értem hogyan lehet. De majd egyszer megvilágosodok és egyensúlyba kerül mindent. (talán)

Szólj hozzá!

Címkék: ember karma jó rossz befolyásol


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr181903137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása