HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.04.06. 01:31 Tulon

House

Az elmúlt napokban egy évadnyi dr house-t néztem. Imádom azt az embert, már mint most nem szexuálisan értve, hanem emberileg. Tetszik, hogy mennyire magabiztos magában és ezt fölényesen ki is használja mások ellen. Sokszor bunkó, nekem még ez is szimpatikus, hisz nem mindig azért mondja, hogy másokat megbántson, csak pusztán az igazat közli és miért is kellene mindig a másik lelki világával foglalkozni, ha a másikat sem érdekli az enyém. Ami még igazán érdekes benne a precíz megfigyelés. A Guy Ritchie féle Sherlock Holmes- t is hasonlóra csinálták meg és szerintem iszonyat jó lett. Ez a kedvencem a tulajdonságok közül, gyakran megfigyelek én is dolgokat, többet látok és több mindenre emlékszem, mint az átlag, de sajnos nincs orvosi képzetségem, így nem tudok okokat keresni és következményeket készíteni. Ennek ellenére azért, meglepően sokat megtudok az emberekről. Maradt housenak még egy számomra fontos tulajdonsága, az nem más, mint hogy antiszociális. Van egy barátja, az neki elegendő és így el is van magában. Ez egy olyan dolog, ami miatt egyszerre sajnálom és irigylem. Jómagam sem vagyok egy nagy társasági lény, és ha hosszú távon nem vennének körbe emberek és nem lenne kihez szólnom, akkor azt hiszem elveszteném az ép elmémet. Mint mindennek, ennek is van jó és rossz oldala is.

Szerintem egyébként egy jó sorozat, bár orvosi szempontból, nem tudom mennyire releváns, de senki ne egy film alapján próbálja meg magát vagy mást diagnosztizálni. Érdekes emberek, szituációk, ennyi. Arra az órácskára mikor nézem kikapacsol az agyam és élvezem.

Szólj hozzá!

Címkék: ember bunkó antiszoc megfigyel


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr931897788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása