HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.04.02. 23:53 Tulon

A procedura neve: Húsvét

Már második napja nem csinálok mást, mint húsvétra készülök és még holnap is folytatom. Iszonyat fáradt vagyok, tegnap is azért nem írtam, mert egyszerűen képtelen voltam már gép elé ülni és írni bármit is.

A húsvét számomra akképpen is egy olyan ünnep, ami mellőzhető. Nem vagyok hagyományőrző és a családom, rokonság sem az a féle. Meg hát nem szokásunk az ünnepeken való nagy összejövetelek. Mindezek ellenére a szűk családi körben mégis megvannak az alapvető dolgok, ami miatt én érzem, hogy nem csak egy szokásos hétvégém lesz. Ilyen például a nagytakarítás, én rendben tartom a környezetemet, ahogyan azt megtanultam anyukámtól, de ő valami oknál fogva úgy érzi (természetesen csak ilyen kiemelkedő napok előtt, májusban vagy szeptemberben fel sem merül a kérdés ), hogy át kell mosnia mindent. Ilyenkor nem egyszerűen portalanítja a házat, hanem a polcokat, szekrényeket kell arrébb pakolni a teljes tisztaság érdekében. Így aztán tegnap annyit csúsztam másztam a földön amennyit az elmúlt évben együttesen sem csináltam, annak érdekben hogy a legalsó polc legbelső pontja is egészen biztosan át le legyen mosva. Dehát segíteni kell, én meg jó kislány vagyok, így megyek és megteszem ami tőlem telik. Szerencsére a főzésben, sütésben nem kell segédkeznem, már rájött hogy felesleges nagy adagokat készítenie, mert nincs aki megegye. Viszont mivel ennek az ünnepnek is meg van a szimbóluma, mint karácsonynak a karácsonyfa, húsvétnak a húsvéti tojás, így a tojás festésből nem hagy ki. Erről is leszoktatom most már, ha kell neki, akkor csinálja nélkülem.

Ma meg elég pocsékul éreztem magamat, vagy a tegnapi sok vegyszer vagy a változó időjárás és az óraállítás miatt. Gondolkodni sem bírtam, a fejem koválygot, de készülni kell a húsvétra. Szerintem jövőre kihagyom az egész procedurát úgy ahogy van. Legalább annyira utálom, mint a karácsonyt, és ha már sikeresen lebeszéltem a családomat arról, hogy én karácsonyi ajándékot vásárolok, akkor talán arról is sikerül hogy nem akarok napokat készülni egy felesleges ünnepre és húsvéti sonkát enni egy hétig.

Szólj hozzá!

Címkék: húsvét ünnep felesleges


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr341891005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása