HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.03.29. 22:28 Tulon

Toleráns

Soha nem tudom megmondani milyen is vagyok. Hiszen attól, hogy pár jelzőt magamra aggatok még nem fedi a valóságot, annál egy kicsit összetettebb az ember. Tehát nemes egyszerűséggel azt szoktam mondani, hogy nem tudom, vagy azt, hogy kérdezzék meg a körülöttem lévőket. Így amiket mások mondanak általában elfogadom és használom. Ma a legújabb jelző amit kaptam a toleráns. Ez pont egy olyan tulajdonság amit nem hittem volna magamról, de belegondolva és az indokot halva elfogadtam. Ráadásul egy hozzáértő ember tette ezt a kijelentést, akinek nem kérdőjelezném meg a tudását és képességét. Szóval van egy jó tulajdonságom, csak még nem tudom mit kezdek vele. Egyáltalán ez jó nekem?

Szólj hozzá!

Címkék: tolerancia tulajdonság


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr481879415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása