HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.03.24. 23:37 Tulon

Testmódosítás

Kezdetben nem tudtam mit takar mostanság e szó. De mivel én is blog olvasó vagyok, így rátaláltam egy oldalra, ahol egy ilyen piercingelős srác ír saját és mások "műveiről". A Penge2 filmben van egy olyan jelenet, amiben a "szórakozóhely" közepén szedik szét a vámpír bőrét, a hátán gerincig felvágva. Az én fejemben ez volt a testmódosítás. Régebben volt a piercing, tetoválás, most mikrodermál, scarification. És biztosan elég sok dolog van még, amit nem tudok, de ezek az érdekesek most.

Annak ellenére, hogy jó pár éve egy arcon elhelyezett piercing vagy tetoválás is feltűnő volt, most meg már ahogy látom: egy nem elég, kettő kevés, három páratlan, ... Szóval sokat hordanak az emberek. Némelyik esztétikus és szép, de vannak olyanok, amiket nem tudok megérteni miért csináltatta. Nem ítélek el senki, csak azért mert különböző dologok ékesítik a testét, de igazán meggondolhatnák az emberek mikor csináltatják, hogy az valóban kell nekik.

Az egyik baj , hogy hibába kell "szülői engedély" egy- egy ilyen dolog elkészítéséhez, mert egyrészről bárkitől tud szerezni ilyet, másrészről attól még nem változik meg a hozzáállása. Másrészről akármelyik plázba megyünk, ott található egy ilyen szalon és, ha mást nem is de a pláza picsák köldökében vagy nyelvében biztos láthatunk egyet, mert olyan szépen kipakolják. Divat lett vagy mi!?

Szólj hozzá!

Címkék: divat piercing csinalni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr441866633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása