HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.03.17. 22:36 Tulon

Kommunikáció

Nem vagyok az a típus, aki bármikor bármiről tudna bármennyit  beszélni. Úgy vagyok vele, hogy néha jobb csöndben maradni és azt másokkal szemben is fent tartom. Minek beszélek néhányan felesleges és mások számára érdektelen dolgokról, ha nem érdekli a hallgató félt. (De azt hiszem erről már írtam.) Azonban ebből a gondolatmenetből kiindulva elég csöndes tudok lenni. Szerintem evvel nincs probléma, persze magammal szemben elfogult vagyok. De mások miért tartják ezt furának, sőt betegesnek. Persze valószínűleg nem belőlem lesz az év telemarketingese, de ez valahogy nem érdekel. Beszélek annyit amennyi kell, talán pont ez a baj, mert mindenki kíváncsi még valami pluszra, amit mások elmondanak akarva vagy akaratlanul. Viszont a titok, titok marad. Csak sajnos jobban szeretik a csacsogós embereket.

1 komment

Címkék: titok csönd beszélni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr111848420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jubei79 2010.03.17. 23:03:59

Én is csöndes típus vagyok, és nem is szeretem a csacsogós embereket. Ellenben egy csöndes valaki igazi felüdülés tud lenni manapság... Van amikor a csönd tartalmasabb a beszédnél.
süti beállítások módosítása