Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.03.16. 23:05 Tulon

Vakság

Minden probléma nélkül közlekedek a lakásban a legnagyobb sötétben is, de ha ki kellene így mennem az utcára nem hiszem hogy vissza találnék. Csodálkozom azokon aki a városban képesek vakon közlekedni. Én ha ismeretlen helyre megyek akkor térkép a kezemben és kétszer megnézem, hogy jó buszra szálltam-e. Sok esetben nem mondják be melyik megállóban vagyunk, ezért jó az előttem lévő segítség, de ha vak lennék, biztosan nem indulnék el egyedül. Viszont akkor meg bíznom kell abban aki segít nekem. Van amikor egy kutya vezeti őket. Ez számomra a legérdekesebb, az ember van ráutalva a kutyusra és nagyon szépen el is vezeti a gazdiját.

Még egy dolog ami eszembe jutott: Teljesen sötét van körülötted és más érzékszerveidre kell hagyatkozni. A szex milyen lehet?, nem látom a szemében az élvezetet és ő sem az enyémben, viszont minden apró rezdülésemet érzi. Pillanatok alatt kiismer.

2 komment

Címkék: szex probléma sötét bizalom közlekedni


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr671845756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jubei79 2010.03.16. 23:14:20

Valóban :) Egy érzékszerv kiiktatásakor a többi fölerősödik, mintegy megpróbálva ellensúlyozni annak a hiányát. Erre találták ki a szembekötősdit meg a bilincset :)

Outsider01 2010.03.17. 13:49:58

Neked minden gondolatod a szex körül forog? :)
süti beállítások módosítása