HTML

Minden napra más ...

Pocsék az életem és rosszul állok a dolgokhoz! de próbálok rajta változtatni!

2010.03.15. 23:50 Tulon

blog

Ma eszembe jutott, hogy a bloghoz tartozó mailfiókot nem szoktam megnézni. Így hát ma bekukkantottam. Meglepett, hogy a sok reklám mellett egyéb levelek is voltak. Mikor indítottam a blogomat, akkor saját magamnak csináltam. Gondoltam, ezzel legalább kipróbálom magamat, milyen is lennék írónak és talán változna az életem, ha látnám a pár hónappal ezelőtti véleményemet/gondolkodásomat. Azonban változnom nem sikerült és ahogy vissza-vissza olvasok a fogalmazásom is hibás.

Nem ismertem a blog alapvető beállításait, de próbáltam mindent elzárni a külvilág elől. Ezért is volt fura, hogy kaptam leveleket. Az olvasgatások közepette kiderült, hogy mindezek ellenére nem lett zárt, csak annyira hogy a kommenteket nem engedi megjeleníteni amíg nem engedélyezem. Mivel nem sokan látogatják a blog nyílt mivolta ellenére, ezért nem sok hozzászólás született, azok most már láthatóak. Viszont voltak közte (meg a levelek között is) olyanok, amik csak annyit tartalmaztak, hogy megdugnálak és egy cím, az ilyeneket törlöm. Azonban a többire válaszoltam és remélem most már minden jól van beállítva.

Kicsit furcsa nekem ez a helyzet így és bár se nevet se egyéb olyan személyes dolgokat nem írok le amiből rám lehetne ismerni, mégis zavar hogy bárki olvashatja. Lehet, hogy abba hagyom a blogolást. Nem tudom, most hirtelen evvel kapcsolatban sok mindenen kezdtem gondolkodni. 

1 komment

Címkék: blog


A bejegyzés trackback címe:

https://tulon.blog.hu/api/trackback/id/tr531842827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Outsider01 2010.03.16. 11:02:05

Szia!

Kár lenne, ha abbahagynád. Ne tedd! Nem tudjuk a neved a korod és, hogy hol élsz, szégyellnivalód meg egyáltalán nincs. Sőt, ha ez számodra egy önismereti dolog is egyben, akkor még segíthet is, ha látsz külső visszacsatolásokat. Sok mindenről van véleményed, az a benyomásom, hogy jó lehet veled beszélgetni. Csak támogatni tudlak. Folytasd!:)

üdv,
Leon
süti beállítások módosítása